Bloggintresserade

23 maj 2012

Möte med Ale rör 24 maj

Den 24 maj, träffades Peter Grip, entreprenadansvarig från Willa Nordic AB, representant från Ale rör AB och jag för att gå igenom höjdplaceringar av kranar, duschstänger etc. Det var ett bra möte, förutom att Peter Grip hade med sig fel lista på vilka vvs produkter som hade beställts. Ingen skugga på Peter för detta. Han hade tagit ut listan från Willa Nordics system. Hur det kunde komma sig att denna lista inte var den sista versionen är en gåta för mig!

Jag blir faktiskt orolig över att det kan vara fel på underlagen för vad jag betalar för. Det fanns exempelvis upptaget flera duschar till badrummet!

Jag har bett om att få en leveranslista, vilket inte har gått att få hittills! Jag förstår inte varför.

Tack och lov så jag nöjd med dem som arbetar aktivt på bygget. Det är bra folk allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar