Bloggintresserade

1 oktober 2013

Nästa steg i byggprocessen - skapandet av en VILLA-APP

Vad som återstår av mitt husbygge är två-års besiktningen, vilket bör bli i november 2014.

Innan dess kommer jag att skapa en VILLA-APP.


VILLA-APP

Jag avser att skapa ett antal checklistor som andra som funderar på att bygga ett hus/villa kan ha nytta av.

Dessa checklistor kommer att avspegla planerings- och genomförandeprocessen vid ett villabyggande ur ett kundperspektiv.

Checklistorna kommer att kunna nås via APP-systemet i ett antal appar hos APP-store för dels IPhone dels IPad.

De kan också nås via en kommande hemsida.

Jag kommer att meddela er när jag har skapat en hemsida och detta VILLA-APP koncept.

Man kommer att kunna följa hela processen från idé till inflyttning i olika del-APPAR inuti denna Villa-APP alternativt på min hemsida.

Jag hoppas kunna bygga APPARNA så att de blir interaktiva, vilket gör det möjligt att ställa frågor och få svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar